Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marinka - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marinka - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marinka

Blijf op de hoogte en volg Marinka

27 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Het komt steeds dichterbij. Kaartjes, mailtjes en berichtjes komen binnen om succes te wensen. Zo attent en hartverwarmend. Ik denk daaraan als ik wandel, geniet en soms afzie:-)

Ik word ook een beetje onrustig nu bij het idee dat er nog zoveel te doen is. Paklijst, laatste dingen opruimen en regelen, goed uitrusten, nog een beetje bewegen. Geloof dat ik mijn hoge lat maar wat naar beneden ga bijstellen en de mindfullnesstechnieken in praktijk breng; Relax; het komt goed!

Nog een paar dagen... ik houd jullie op de hoogte!

  • 27 Januari 2015 - 22:36

    Wilma:

    lieve Marinka,
    wat een tegenstrijdigheden: nog zoveel te doen en ook uitrusten/beetje bewegen. Dan is mindfullness zeker op zijn plaats:-). Geniet er vooral van. Komt allemaal goed. In gedachten zullen we dicht bij je zijn!
    heel veel liefs en toi toi toi
    Wilma

  • 27 Januari 2015 - 22:46

    Astrid:

    Mooi,reisverslagenB-) De mindfullnestechniek zal je zeker helpen!xxx

  • 28 Januari 2015 - 13:04

    Monique:

    Gewoon doorademen liefje. En focus je op nieuwe schoenen ofzo. Of een tas!

  • 29 Januari 2015 - 18:07

    Rob Janknegt:

    Mooie reis! Stijg tot grote hoogte! We denken aan je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 8308

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 10 Februari 2015

Naar het dak van Afrika

Landen bezocht: