pakdag - Reisverslag uit Zoggel, Nederland van Marinka - WaarBenJij.nu pakdag - Reisverslag uit Zoggel, Nederland van Marinka - WaarBenJij.nu

pakdag

Blijf op de hoogte en volg Marinka

31 Januari 2015 | Nederland, Zoggel

Vandaag pakken.
Laatste boodschappen, gisteren spullen kunnen lenen van Hennie Haarman die tocht al maakte.
Ouders die nog even dag komen zeggen. Nog een nachtje goed slapen en dan morgenochtend naar Schiphol. 1145 vliegen naar Istanbul, overstappen en doorvliegen naar Tanzania.
Hakuna matata!

• 31 Januari 2015 - 11:52

Astrid:

Om helemaal up to date te zijn: Hoeveel tijdverschil is er met Tanzania? En wanneer begin je met de trekking?:-)

• 31 Januari 2015 - 22:43

Marjon:

Lieve Marinka,
    Heel veel plezier en succes.
    Nog een dikke knuffel, Marjon

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015