in Tanzania! zonder bagage.. - Reisverslag uit Ugweno, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu in Tanzania! zonder bagage.. - Reisverslag uit Ugweno, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu

in Tanzania! zonder bagage..

Blijf op de hoogte en volg Marinka

03 Februari 2015 | Tanzania, Ugweno

Eindelijk, na drie dagen reizen in Tanzania aangekomen. Langzaam maar toch nog altijd sneller dan onze koffers die niet arriveerden. We hebben veel kunnen huren en de teamgenoten die hier al zaten lenen en delen veel. Morgenochtend op pad!

• 03 Februari 2015 - 21:46

Henny En Bart Mig:

Allemensen wat een tegenslagen. Jullie worden op de proef gesteld! Veel sterkte, we denken des temeer aan jullie. Liefs en sterkte!

• 03 Februari 2015 - 21:54

Ans Van Der Schaaff:

Waarschijnlijk hoort dit bij de ontberingen op deze trip! Sterkte in elk geval!

• 03 Februari 2015 - 22:49

Astrid:

Het is te hopen dat dit geen voorbode is voor de komende dagen.Gelukkig dat jullie als 2e groep zijn vertrokken!xxastrid

• 04 Februari 2015 - 00:41

Monique C:

Hopen dat de koffers snel volgen, sterkte en ondanks alles ook veel plezier

• 04 Februari 2015 - 12:33

Joke Katgert:

Wie verre reizen doet kan véél verhalen......
    Sterkte en we denken aan je!

• 04 Februari 2015 - 20:44

Hennie:

Jeetje Marinka, wat een pech, soms zijn de koffers er gewoon toch nog op tijd heb ik bij ervaring :-). Morgen veel succes en maak er wat van. Denk aan je, liefs, Hennie

• 05 Februari 2015 - 18:01

Paul Van Beek:

Nou nou, wat een pech. Nu heb je waarschijnlijk geen verbinding om je verhaal te doen. Het is begonnen. De enorme klim. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat. Op naar de top

• 05 Februari 2015 - 23:24

Hennie:

Eerste klimmetje zit er denk ik op, mooi hè!

• 06 Februari 2015 - 14:46

Erna:

Wat een tegenslagen maar je bent nu op pad als het
    Goed is.Er staat nu niets meer geschreven dus...de Kilmanjaro heeft geen internet...veel plezier!

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015