Niet echt online maar toch .... - Reisverslag uit Ugweno, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu Niet echt online maar toch .... - Reisverslag uit Ugweno, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu

Niet echt online maar toch ....

Door: Jan Glastra van Loon

Blijf op de hoogte en volg Marinka

07 Februari 2015 | Tanzania, Ugweno

Vandaag is Marinka als het goed is tot vlak onder de top gekomen. Vannacht vertrekken ze voor het laatste stuk om met zonsopgang (zondagochtend) op de top te arriveren.
Daarna gaan ze in twee dagen naar beneden in plaats van in drie dagen. Ze hebben door alle problemen met de heenreis een dag verloren.

Het laatste live verslagje dat ik van Marinka ontving was op vrijdagochtend, 06.50 uur Nederlandse tijd (twee uur later in Tanzania). Ze was toen op weg naar 4600 meter en schreef dat het goed ging.

Op de heenreis is er van alles mis gegaan waar ik de details niet van weet. Ze hebben in ieder geval de aansluiting in Istanboel naar Tanzania gemist en hebben daarom overnacht in het Hilton in Istanboel. De volgende avond zijn ze alsnog vertrokken maar toen zonder bagage aangekomen in Tanzania.

Ze hebben daar alle belangrijke attributen moeten huren en zijn dus wel de challenge begonnen maar uiteindelijk met een dag vertraging.

Zo te lezen is de team spirit goed en hebben ze zich niet uit het veld laten slaan.

Tot zover mijn tweedehands verslag van wat er daar in Tanzania gebeurd! Hopelijk is het volgende verslag weer van Marinka zelf.

• 07 Februari 2015 - 20:00

Hennie:

Dat is goed nieuws. Dan straks het mooiste en zwaarste stuk, denk aan je XXX

• 07 Februari 2015 - 20:04

Cobi Noordhoff:

och gut wat een verhaal. Ze worden wel op de proef gesteld. Het is Afrika he..en wat jammer van de baggage. Wij vliegen ook altijd met Turkish Airway via Istanbuhl. gelukkig nooit problemen gehad. Dus de terugvlucht zal vast voorspoedig verlopen. Jammer van de dag dat ze met andere dingen bezig moesten zijn, maar de vreugde van de inspanning en het bereiken van het doel doet alles vergeten...en natuurlijk het goede doel, onschuldige kinderen in oorlogsgebied. Daar doet ze het voor. Asante sana....

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015