wat een week! - Reisverslag uit Boma la Ngombe, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu wat een week! - Reisverslag uit Boma la Ngombe, Tanzania van Marinka - WaarBenJij.nu

wat een week!

Blijf op de hoogte en volg Marinka

10 Februari 2015 | Tanzania, Boma la Ngombe

Geen bagage was geen oplader ook:-) dus stilte.. Althans digitaal. Met dank aan Jan voor wat berichtgeving. Op dit moment op t vliegveld met een hart en hoofd vol indrukken, een lichaam dat een topprestatie heeft geleverd en dat laat merken. Jullie zouden lachen als je zag lopen. Puffy eyes, verbrandde lippen en stram van twee knieen die de 2000 m afdaling vandaag na een dag klimmen van 8 uur en de klim naar de top van 8 uur nu echt genoeg vinden:-) later meer. Nu boarden!

• 10 Februari 2015 - 07:29

Greta:

Wow, wat een topprestatie! Wat zul jij trots zijn op jezelf!!! En anders....dan vanaf nu alsnog doen :-)

Geniet nog van jullie laatste momenten daar.

Lfste grtjs, Greta.

• 10 Februari 2015 - 08:03

Ans Van Der Schaaff:

Goede reis terug!!!

• 10 Februari 2015 - 17:18

Astrid:

Lieve Marinka, ben elke dag wel even bij je geweest. Helaas kon ik de verslaggeving niet volgen (geen internet), maar nu alles achter elkaar gelezen. Wat knap dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt, en terecht dat je lichaam nu protesteert. Nu weer langzaam terug naar aarde, naar Heesch, naar Jan.:-) en een enorme ervaring rijker. xx

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015