in Istanbul .. again - Reisverslag uit Yeşilköy, Turkije van Marinka - WaarBenJij.nu in Istanbul .. again - Reisverslag uit Yeşilköy, Turkije van Marinka - WaarBenJij.nu

in Istanbul .. again

Blijf op de hoogte en volg Marinka

10 Februari 2015 | Turkije, Yeşilköy

Onderweg naar Istanbul. Midden in de nacht opgestapt in Tanzania, tussenstop in Mombasa. Een grote groep te bruine blanke toeristen vulden het vliegtuig. Verbazing. Mombasa = Benidorm?

Proberen wat te slapen. Mijn benen en vooral knieën die het de hele week zo goed gedaan hebben reageren heftig op de afgelopen 48 uur. Zenuwscheuten schieten door mijn voeten die tegelijk deels gevoelloos zijn. Ik smeer continue vet op m'n verbrande lippen en ben zo trots en vervuld van de afgelopen week.

En nu dan ook weer.. Ik zie de zon opkomen over de Sahara, zie eindeloze wegen door zand, de Nijldelta, de zee, wolkenkussens..

Het afscheid van een deel van de groep bij het hotel zit nog in m'n systeem. Intens, woordeloos vaak, maar zo goed. We zien elkaar later weer. Nu eerst bijkomen van iets dat we delen en niet goed uit te leggen is.

Met de rest van de groep net ontbeten in the air. Straks Istanbul. Zou t lukken? In een keer door MET bagage..?:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marinka

Voor War Child beklim ik met 100 andere challengers de Kilimanjaro. Een uitdaging, zeker! Maar niets in vergelijking met waar talloze kinderen dagelijks voor gesteld staan. Via deze blog volg je me gedurende de reis. Wil je de kinderen supporten? Doneer dan via mijn actiepagina bij War Child http://www.warchild.nl/actie/kili-challenge-3. Veel leesplezier en dank je wel voor je interesse!

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8330

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 10 Februari 2015

Naar het dak van Afrika

Landen bezocht: